zaterdag en zondag - Reisverslag uit Saint-Avertin, Frankrijk van Lida Heddes - WaarBenJij.nu zaterdag en zondag - Reisverslag uit Saint-Avertin, Frankrijk van Lida Heddes - WaarBenJij.nu

zaterdag en zondag

Blijf op de hoogte en volg Lida

17 Augustus 2014 | Frankrijk, Saint-Avertin

Vandaag 100 km gefietst. Het gaat wel eens mis met de navigatie . 'S' avonds om 18.30 uur waren we op de camping in Tours. Tegenover de camping een bistro. Arme pelgrims. Heerlijk gegeten. Onderweg, de dorpen zijn uitgestorven, en als je een boulangerie tegenkom, koop maar een stokbrood, je hebt tenminste wat te eten. We zijn door Vendome gereden, een belangrijke etappe plaats voor camino gangers.
Zondag , rustdag, heerlijk geslenterd door Tours, kathedraal beken en stempel gehaald. We beginnen nu meer mensen tegen te komen die ook op weg zijn naar Santiago .

• 17 Augustus 2014 - 22:03

Vera Heddes:

Zo te lezen gaat het voorspoedig, hoe is het weer nu? Hier vandaag veel regen.
    Voor morgen maar weer met goede moed verder.
    Gr. Leo & Vera

• 19 Augustus 2014 - 22:50

Pien O.:

Klinkt allemaal veel belovend! 100 km ...... respect. Moet er niet aan denken ( ha ha). Mooie reis verder. Wij hebben morgen een moeilijk daggie. Mocht je weer een kathedraal tegenkomen, brandt dan ff een kaarsje. Liefs en tot gauw.

• 20 Augustus 2014 - 10:40

Willem Obdam:

Willen en lida

Vanuit afterparty kermis borrel Obdam ziet het er bij jullie beter uit mooi weer en het zitvlees nog in orde?
    Ziet er tenminste goed uit,denk je nog even aan de kaars!!
    Veel plezier en een voorspoedige reis.

gr Mariet en Willem