sacrestie - Reisverslag uit Saint-Avertin, Frankrijk van Lida Heddes - WaarBenJij.nu sacrestie - Reisverslag uit Saint-Avertin, Frankrijk van Lida Heddes - WaarBenJij.nu

sacrestie

Blijf op de hoogte en volg Lida

17 Augustus 2014 | Frankrijk, Saint-Avertin

Inkijk in de sacrestie van de kathedraal in Tours. Uniek beeld

• 22 Augustus 2014 - 22:10

Hans En Anne-Mieke Vermeulen:

Hoi Wim en Lida,

We hebben jullie verslagen gevonden en lezen nu hoe het jullie onderweg vergaat. Het is voor ons heel herkenbaar na onze eigen tocht van vorig jaar. Zo te lezen krijgen jullie de smaak en het ritme steeds beter te pakken. 100 km op 1 dag is echt super.
    De camping in Tours en de bistro ernaast hebben wij vorig jaar 2 x bezocht.
    Heel veel succes en vooral plezier op jullie mooie fietstocht en probeer ook eens via de plaatselijke toeristen bureautjes een echt pelgrimsonderkomen te vinden. Dat is vaak echt een verrassing en soms ook heerlijk na een aantal nachten in de kleine tent.
    Groetjes en we blijven jullie volgen.