zaterdag 30 aug - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Lida Heddes - WaarBenJij.nu zaterdag 30 aug - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Lida Heddes - WaarBenJij.nu

zaterdag 30 aug

Blijf op de hoogte en volg Lida

30 Augustus 2014 | Spanje, Logroño

Het ontbijt was goed verzorgd in de alberge maar privacy nul komma nul. We hebben dit nu een keer meegemaakt maar zoeken toch iets anders. De fietstocht ging vandaag uiteraard met diverse gemene klimmetjes (5 tot 8 %) door een landschap van wijngaarden, landbouw en olijfbossen. In de verte zag je krijtrotsen. Een schitterend gezicht. De bidons moeten gevuld blijven. Het is zweten bergop. Achter een bodega in het plaatsje Irache bestond de mogelijkheid om gratis water en wijn te tappen. Uiteraard gebruik gemaakt van de mogelijkheid. Tevens kon het thuisfront meegenieten via een webcam. We zijn nu aangekomen in Logrono en daar een slaapplaats gevonden. Morgen weer verder.

• 01 September 2014 - 16:57

Tiny:

Hallo Lida en Wim ,
    Anouk heeft ons geholpen om deze site te vinden.Wat maken jullie een prachtige reis.Heel veel succes met de "laatste kilometers" .En bidden blijven hoor!!
    Hartelijke gr Ton en Tiny.(buurtjes).

• 01 September 2014 - 17:04

Tini:

Hallo Wim en Lida

Geen last van doping controle met al die wijn in de bidons.
    Je gaat er wel lichter van fietsen hoor.
    Ik kijk van jullie op hoor ,maar de eindstreep komt nu toch alle dagen dichterbij,
    Succes met de laatste etappes.
    gr. uit waarland