donderdag 4 sept - Reisverslag uit León de los Aldamas, Mexico van Lida Heddes - WaarBenJij.nu donderdag 4 sept - Reisverslag uit León de los Aldamas, Mexico van Lida Heddes - WaarBenJij.nu

donderdag 4 sept

Blijf op de hoogte en volg Lida

05 September 2014 | Mexico, León de los Aldamas

Om 7.15 vertrokken. Het was nog donker. De opkomende zon kleurde het landschap rood. Voor kleuren blinde ook een mooi gezicht. Het laatste stuk van de Meseta wordt vandaag gereden. Langs de pelgrimpaden zijn al meer bomen gepland, goed voor de benodigde schaduw, en meer watertapplaatsen. Het wordt erg druk met camino wandelaars. Zowat file vorming. In El Burgo Ranero , waar niks te doen is, zorgt de camino voor drukte in de zomer. Een oud dorpskerkje met leem bedekte muren was van binnen mooi gerestaureerd . Op de toren ooievaars nesten. Ter plaatse weer een stempel in onze credencial. Doordat we vroeg waren vertrokken en de rit niet zwaar , hebben we 100 km gefietst en zijn we nu in Leon. Deze stad is ook meer dan een bezoek waard.

• 05 September 2014 - 22:58

Ida Groot:

Hallo Lida en Wim

hier even een klein berichtje van ons, gaat alles nog goed bij jullie als ik het zo lees wel want 100 KM
    is toch heel wat ,en het weer is dat ook goed. en jullie komen waarschijnlijk nog wel andere pelgrims tegen
    we wensen jullie nog veel fiets plezier

groetje Jaap en Ida

• 06 September 2014 - 09:44

Sjaak En Greet Geerlings:

Hallo Lida en Wim
    Leuk om jullie verslag te volgen, het lijkt makkelijker als het is
    Wij zijn nu in Hoxter Dld aan de Weser, we fietsen langs deze rivier erg mooi
    Dit plaatsje blijkt ook op een route naar Santiago te liggen, groot klooster
    Veel succes voor de laatste week, het wordt nog zwaar
    Groetjes Sjaak en Greet

• 07 September 2014 - 09:51

Truusspaander:

Anouk heeft mij jullie mail gegeven ik heb nu jullie verslag en foto's
    Gezien knap hoor wat jullie doen ga zo door tot gauw Truus