woensdag 10 sept - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Lida Heddes - WaarBenJij.nu woensdag 10 sept - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Lida Heddes - WaarBenJij.nu

woensdag 10 sept

Blijf op de hoogte en volg Lida

11 September 2014 | Spanje, Santiago de Compostella

Op naar Santiago, nog maar 55 km te gaan. We dachten dat doen we wel even. Maar ook deze dag viel zwaar tegen. De route was erg mooi, mooie panorama's , maar ook weer veel gemene klimmetjes. S'middags om 15.00 uur kwamen we aan op het plein voor de kathedraal in Santiago. Moe maar voldaan . We werden op straat aangesproken door een mevrouw en die bood ons een kamer aan. We zitten midden in het centrum. Appartement super schoon, de muren hangen vol met schilderijtjes van heiligen en pausen . De mevrouw is erg vroom , maar erg vriendelijk. Ze kletst honderd uit in her Spaans . Wij begrijpen dat allemaal. Een hele leuke ervaring. Daarna de huiskamer der lage landen bezocht(Heineken House met water) daar goed ontvangst gehad en bruikbare tips gekregen. Vervolgens de fietsen op transport gezet bij UPS. Goede service. Na een douche hebben we een Compostela opgehaald bij de Franciscanen. Dit i.v.m 800 jarig bestaan van het klooster. Daarna een Compostela opgehaald bij het pelgrimsbureau waar een lange rij voor ons was. Het is hier enorm druk met pelgrims . Waarschijnlijk maar weinig mensen die zo'n tocht als wij hebben gemaakt. S'avonds om 19.30 uur eindelijk ons welverdiende biertje . Het zit er op , de klus is geklaard. Nu begint de vakantie . Zondag naar huis.

• 11 September 2014 - 20:02

I.Groot:

wij vinden dat jullie het geweldig hebben gedaan, geniet er nog maar een paar dagen van.

groetjes van ons

• 11 September 2014 - 20:29

Dirk Van Egmond:

Geweldig en gefeliciteerd.

• 11 September 2014 - 20:41

Marjolein:

Super Lida en Wim dat jullie het gehaald hebben ! Nog even lekker genieten en dan naar huis naar de kids en kleinkinderen. Goede reis terug, groetjes van Marjolein

• 12 September 2014 - 10:05

Sjaak En Greet:

Van harte gefeliciteerd, geweldige prestatie

• 12 September 2014 - 10:21

Leo En Vera Heddes:

We zijn onder de indruk van jullie geweldige prestatie!!!!
    Nog een paar dagen "vakantie" en dan weer naar huis.
    Groetjes,
    Leo en Vera

• 12 September 2014 - 11:15

Jan En Atie:

Van Harte Gefeliciteerd met deze geweldige prestatie. En nu nog even lekker een paar dagen genieten van de Spaanse zon. Goede reis terug.
    Groetjes van Jan en Atie

• 12 September 2014 - 19:16

Hennie En Wout:

Geweldige prestatie en we zijn zeer onder de indruk van jullie als doorzetters. Doe het maar eens!!!!!!! Geniet nog even en goede reis naar huis.
    Groet en tot ziens,
    Hennie en Wout

• 12 September 2014 - 20:41

Hans En Anne-mieke:

Gefeliciteerd en dan gelijk 2 Compostella's is helemaal geweldig.
    Nu lekker genieten van alle indrukken, de drukte in de stad en vooral van het even niet fietsen.
    Lekker met de bus of trein naar finisterra als sluitstuk.
    Goede terugvlucht en tot binnenkort.

• 13 September 2014 - 09:59

Pien En Harry:

Zoals al vaak eerder gezegd: TOPPERS. Fantastisch dat het jullie gelukt is. Geniet nog ff. Weet, dat jullie zondag terugkomen. Helaas zullen we niet op Schiphol zijn (KLM Open), maar............ de omhelzingen komen zeker. Goede terugvlucht. Liefs